mestiza

It's monday and I'm lazy as usual...

Publicerad 2012-10-22 21:12:54 i Allmänt

Å idag är det måndag, jag älskar faktiskt måndagar! Nå då ska vi ta och gå igenom vad jag har gjort för spännande idag då... Jag introducerade dagen med att vakna helt utsövd vid 8 tiden.
 
Sedan tittade jag på lite snygga kläder!
 
 
 
 
 
 
Jag hade sovmorgon och började inte förrän 11:30, och hade då spanska. Vi gick igenom glosorna som vi hade och arbetade med texten. Sedan gjorde vi uppgifter som jag måste fortsätta med, hann inte bli klar. 
Sedan hade vi matte och till sist hade vi svenska.
På svenskan pratade vi om litteratur historia. Vi ska läsa om grekiska gudar vilket kommer bli awesome!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela